creatividad

ÚLTIMA CAPSULA FORMATIVA DE MARÇ!!!

Totes les sessions tindran un espai experimental i una estona per plantejar dubtes o fer aportacions.

Per a adults.

• Preu de cada sessió 10€ per persona.
  • Podeu assistir-hi a totes o només a les que siguin del vostre interès. PLACES LIMITADES!
  • Cal que feu la inscripció a info@associacioelna.cat

LLOC: Centre Cívic de la Geltrú. Plaça de l’associació d’alumnes obrers. Vilanova i la Geltrú.

31 de març 2017: ELS PATRONS DE CONDUCTA FAMILIAR QUE DEBILITEN I COM SUPERAR-LOS.

MERCÈ CAMPS

En aquesta càpsula tindrem l’oportunitat de mirar des d’una altra perspectiva el nostre sistema familiar i els patrons emocionals i de conducta que hem rebut i que en moltes ocasions, podem sentir que ens atrapen o ens debiliten. A través de la mirada sistèmica, podrem trobar la manera de transformar les debilitats en fortaleses, amb la finalitat de connectar-nos autènticament amb els nostres dons i capacitats.

Mar 19, 2017 | Categoria: Elna | Comentaris: cap