IMG-20170403-WA0013

Formació per a mestres a l’escola Les Fonts de Gelida.

Seguim amb la formació de 30 hores que vam començar a finals de gener a l’escola Les fonts de Gelida.

A més de passar-nos-ho bé, com es pot veure a les fotos, també abordem temes ben profunds de com gestionar les nostres emocions com a mestres per poder acompanyar els infants, la prevenció dels conflictes i el desenvolupament de la intel·ligència emocional per fomentar l’autoestima i l’empatia amb els altres.

IMG-20170403-WA0015 IMG-20170403-WA0016

A la seva web l’escola també ha informat:

Escola Les Fonts

DILLUNS, 13 DE MARÇ DE 2017

Els mestres també ens formem!

Els mestres de l’escola estem fent una formació relacionada amb l’Eduació Emocional i la Resolució de conflictes.

Tenim diferents motius per abordar i treballar l’educació emocional al nostre centre, però el més important és l’efecte preventiu, ja que és la millor eina per evitar conflictes i fomentar valors com el respecte, la tolerància i l’empatia cap a la diversitat.

Segurament els vostres fills/es us explicaran que a tots els cursos estem fent dinàmiques i activitats relacionades amb aquesta formació que estem fent, i a vegades tindran la visita de la formadora a dins de l’aula, que ajudarà els mestres i els alumnes a reflexionar sobre coses de les que no som conscients en el dia a dia de forma lúdica i atractiva. Els mestres ja hem fet algunes d’aquestes dinàmiques com si fóssim alumnes, i a mesura que anem fent la formació anirem penjant més posts amb propostes pràctiques que apliquem a l’escola i que podreu, si voleu, aplicar també a casa.

Apr 12, 2017 | Categoria: Elna | Comentaris: cap