Comencem formació de migdia a l’escola Puigventós d’Olesa de Montserrat

Hem començat ja la formació en educació emocional sistèmica i resolució respectuosa de conflictes a tots els educadors de menjador d’aquesta escola, la qual cosa per a nosaltres és una oportunitat engrescadora amb un col·lectiu que considerem vital dins del sistema educatiu. I aquest és per a nosaltres el primer desafiament: que se’ls reconegui com a formant part de la comunitat educativa, sistema que els deixa marginats moltes vegades quan a la pràctica estan fent una tasca extraordinària, suplint a les famílies en els àpats de migdia i l’estona d’esbarjo.

I totes i tots ho han comprès i per això han considerat important formar-se en intel·ligència emocional per poder fer un acompanyament acurat dels infants, i respectuós amb llurs famílies i el centre i al mateix temps créixer ells i elles individualment i com a equip; i també l’AMPA d’aquesta escola que ha posat els mitjans per poder fer la formació.

A la primera sessió vam fer algunes dinàmiques per conèixer-nos, contextualitzar, veure el marc on ens trobem i les arrels quant a la història de l’escola i el menjador, i també els símptomes que detectàvem. La participació i entusiasme de tots i totes ha fet que ens hi sentíssim molt a gust i amb ganes de continuar, tant l’equip de migdia com ELNA.

Gràcies per aquesta oportunitat d’acompanyar-vos!

maig 05, 2017 | Categoria: Elna | Comentaris: cap