Formació a l’escola Les Roquetes de Sant Pere de Ribes.

Hem acabat aquest trimestre la formació de 32 setmanes, 32 divendres tarda! que hem fet amb els infants de cicle superior, els dos 5è i els dos 6è, a l’escola d’educació infantil i primària Les Roquetes de Sant Pere de Ribes.

Amb aquesta escola hem anat teixint uns llargs lligams i vincles que venen de lluny: va ser una de les primeres escoles de la comarca on vam fer classes de gestió emocional, a petició de la directora, la mestra d’educació física!! i la d’art. Després vam seguir en educació emocional sistèmica amb l’AMPA, fent escola de pares i mares. I vam fer formació llarga de tot el claustre. La implicació i l’entusiasme tant de les famílies, com dels mestres i de l’equip directiu ha estat exemplar. I finalment hem fet aquestes sessions amb els nois i noies de cicle superior on els hem acompanyat en la gestió de les seves emocions, l’apoderament  basant-nos en la neurociència i les intel·ligències múltiples perquè descobrissin que TOTS i TOTES són intel·ligents, i poden ser resilients, empàtics, creatius i amb capacitat d’adaptació al canvi, si confien en ells mateixos. Saber afrontar-se correctament i amb sentit de la responsabilitat a les dificultats que inevitablement es trobaran, és la clau per poder avançar al S. XXI.

roquetes 1  Roquetes 2 IMG_20170426_152519

Valorem altament la gran tasca educativa que es fa en aquest centre, en un marc on les dificultats són norma.

Per a les companyes de ELNA que hi hem treballat ha estat sempre un plaer compatir amb les i els alumnes, amb les mares i els pares, amb les i els mestres i amb l’equip directiu. Moltíssimes gràcies a totes i a tots!

valoració mestra roquetes

Valoració nens roquetes