Formació d’educadors de menjador a l’escola Puigventós de Olesa de Montserrat.

Hem acabat la formació  dels educadors de menjador de

l’escola Puigventós de Olesa de Montserrat. La veritat sigui dita, amb una mica de disgust perquè ens hauria agradat que hagués durat més, se’ns ha fet curta a totes i tots. Ens hem mirat uns i altres amb bons ulls, n’hem après lde totes i tots,  i això ha fet que tot fluís i ens ho passéssim bé. Ens ha sabut a tots greu que el personal de cuina no hi pogués assistir per un problema d’horari, encara que van participar una estona a la darrera sessió.

Hem abordat, de forma teòrica i amb activitats, temes essencials com la pertinença del personal no docent al sistema educatiu; la gran responsabilitat que tenen en la seva tasca ja que substitueixen la família a l’hora dels àpats; les eines de comunicació; la prevenció i resolució dels conflictes de forma respectuosa; la creativitat;  la motivació….

I hem fet una memòria exhaustiva de temes abordats i dinàmiques que serà molt útil per anar revisant.

fotoc 2   foto 3

Per part de ELNA ha estat un vertader plaer poder compartir aquesta formació espai amb gent tan implicada, compromesa amb la tasca que fa amb els infants i plens d’entusiasme en els aprenentatges. Ens retrobarem!

Valoracio olesa edus 3 001

Valoracio olesa edus 2 001