Taller de gestió d’emocions a la jornada benèfica Fem-ho junts per la infància!

El dissabte 16 de setembre d’enguany, Elna va assistir a la segona jornada benèfica i solidària “Fem-ho junts per la infància,” als jardins de Terramar de Sitges. Una jornada organitzada per l’associació “Las historias de Sofia.”

Elna, va participar-hi amb un stand informatiu tot el dia i fent un taller per aprendre a gestionar les emocions amb les educadores Mercè i Francina. Estem contentes perquè el taller va tenir una bona acollida per part del públic, que estava format sobretot per adolescents.

Des d’Elna estem molt agraïdes per haver pogut posar el nostra granet de sorra en nom de la solidaritat per un món més just.

Fins a la propera jornada!

set. 21, 2017 | Categoria: Elna | Comentaris: cap