Comunicat de l’Associació ELNA sobre l’1 doctubre del 2017

Comunicat de l’Associació ELNA sobre l’1 doctubre del 2017:

Davant dels esdeveniments que s’estan produint al nostre país i afectant el nostre poble, la nostra associació, que va néixer amb la voluntat d’acompanyar en la gestió emocional per tal de ser tots millors persones que ajudin a construir una societat més justa, volem deixar clar:

– que condemnem sense pal·liatius la violència utilitzada per la policia i guàrdia civil espanyoles l’1 d’octubre quan de forma majoritària la població civil votava pacíficament en referèndum si volia o no un estat independent en forma de República. I per descomptat ens solidaritzem amb les víctimes d’aquesta violència i llurs famílies .

– que a pesar de tota la repressió que ens transportava a l’època franquista, i en mig de les immenses dificultats per fer-ho possible, el nostre poble va poder exercir amb valentia el seu dret d’autodeterminació.

– que som fermament defensores de les possibilitats que se’ns obren a partir d’ara de construir des de baix un món millor, una societat més justa per als més desfavorits, igualitària, diversa, amorosa, on tothom tingui veu i ho fem entre totes i tots.

Junta Directiva de l’Associació ELNA
2 d’Octubre 2017