Colònies d’educació emocional de l’escola l’Oreig (Pallejà) a la Casa de Colònies el Pinar (Canyelles)

Dues colònies de dos dies amb cicle mitjà i superior de primària.

Una experiència enriquidora, on les dues educadores hem pogut treballar diferents aspectes de la educació emocional sistèmica.

Hem explorat la importància de la confiança en un mateix i de saber generar-la en els nostres companys, hem vist diferents emocions, com la ràbia que molts cops no sabem gestionar, i que existeixen formes creatives per treure-la. Hi ha hagut moments on la música ens feia experimentar diferents emocions, i d’altres on eren les paraules a través d’històries.

Diferents dinàmiques ens han permès treballar la cohesió grupal, i veure com ens podem sentir sent rebutjats o sent inclosos. I com repercuteix en els altres la forma que tenim de comunicar-nos.

Esperem que els nens i les nenes hagin deixat enrere alguna creença limitant i s’hagin apropat més a les seves fortaleses.

Moltes gràcies també als monitors de la Casa de Colònies el Pinar, que ens han ajudat molt a dur a terme les activitats!

nov. 14, 2017 | Categoria: Elna | Comentaris: cap