Taller de cohesió de grup a l’escola l’Arjau de Vilanova i la Geltrú

A l’escola l’Arjau hem parlat dels conflictes a les dues classes de primària, hi havia algun nen que comentava que quan s’enfadava no podia controlar-se. Això ens ha servit per parlar d’aquestes emocions anomenades negatives com la ràbia, però igual que els conflictes, no són bones o dolentes, senzillament són, el que és bo o  dolent és la nostra resposta.

Els nens han parlat de temes o paraules que hem anat definint i que avui en dia són bastant conegudes, com el Bullying, encara i que segueixen sent massa presents a la nostra societat. Per una bona cohesió s’ha de començar respectant i sabent respectar-nos a nosaltres mateixos, d’això i d’altres coses hem estat parlant.

nov. 14, 2017 | Categoria: Elna | Comentaris: cap