CICLE DE XERRADES IMET: ELS PATRONS DE CONDUCTA FAMILIAR, QUÈ M’ENFORTEIX I QUÈ EM DEBILITA

ELNA un cop més ha participat en el cicle de xerrades de l’Imet, enguany parlant dels patrons de conducta familiar. Sovint reproduïm patrons que ens vénen donats des de la nostra família, i aquells patrons que ens costa acceptar tenim tendència a rebutjar-los, i paradoxalment, agafen més força, perquè el que es resisteix, persisteix.

La mirada sistèmica aporta eines per poder alliberar patrons que ens debiliten, a la vegada que ens permet connectar amb la nostra essència, per poder-la desplegar per a un millor funcionament de la nostra vida en general. Aquesta mirada ens ajuda també a reconèixer els punts forts que ens vénen donats i que hem adquirit, i com potenciar-los.

Va ser una hora i mitja intensa on, a partir de dinàmiques vivencials, vam poder veure, amb la col·laboració d’algunes persones participants, com prendre consciència i alliberar les càrregues que portem i com transcendir-les. La valoració ha estat molt positiva i amb ganes d’aprofundir més per part de les participants!

gen. 23, 2018 | Categoria: Elna | Comentaris: cap