Formació a mestres de la llar d’infants El Trenet de Cunit

Aquest primer trimestre del curs 17-18 hem seguit fent classes amb les educadores de la llar de Cunit, després d’un intensiu d’estiu, la qual cosa ha permès anar aprofundint i reconduint certes situacions.

Des de la gestació fins els tres anys, els infants aprenen les coses més importants de la seva vida, les que condicionaran més el seu caràcter i temperament quan siguin adults. Des del punt de vista conductual és l’etapa més crucial de la vida d’una persona. És l’època dels aferraments i vincles afectius.

És l’edat en la que les neurones de l’escorça fan moltes connexions, encara que la neurociència ens ensenya que amb la plasticitat del cervell i l’ambient on vivim, res no és definitiu. Però si és cert que és una edat especialment important en la zona de control de les emocions.

Per tant, ser mestre en una llar és una responsabilitat molt gran, i ho saben bé les del Trenet que fan sovint formacions i es treballen a fons per millorar-se i poder fer cada vegada una tasca més profunda, més amorosa i més comprensiva. Ara treballen per projectes i racons i és indubtable que contribueix a la felicitat dels infants i el seu desenvolupament en les diverses intel.ligències.

gen. 03, 2018 | Categoria: Elna | Comentaris: cap