Sessions a l’Institut Dolors Mallafré de Vilanova i la Geltrú

Al novembre vam començar  a  treballar amb els i les alumnes de 1er i 2on d’ESO del Mallafré.

Les classes duraran fins al maig ja que aquest  institut  ha apostat per fer 10h de classe a cada curs, tenen 3 línies. Això ens permet una continuïtat, aprofundir en els aspectes més necessaris i que els i les adolescents puguin anar integrant els aspectes més importants de la gestió de les pròpies emocions, les relacions empàtiques i  la resolució no violenta dels conflictes.

El camí iniciat amb la gestió de les emocions i la cohesió de grup, ens ha dut aquest gener, a començar a treballar les Intel·ligències Múltiples, com a eina d’apoderament i per reconèixer més i millor les capacitats pròpies i les de companyes i companys.

És motivador, tant per als alumnes com per a nosaltres, veure com els rols i les relacions de poder que estaven estancades comencen a transformar-se… com alguns que fins ara semblava que no hi fossin es van fent visibles, riuen, ofereixen, demanen i se’ls escolta.

Continuem amb ganes de seguir caminant

gen. 18, 2018 | Categoria: Elna | Comentaris: cap