Taller de pedagogia sistèmica a l’Associació Llars de Criança en la seva formació anual de pares i mares de dia

El passat dissabte 10 de febrer i per tercera vegada, Elna va oferir a l’Associació Llars de criança, una associació de mares i pares de dia, i dins el marc de la seva formació anual d’educadores, un mòdul introductori a la pedagogia sistèmica. Vam abordar la importància d’una bona mirada cap a l’infant i les seves famílies a l’hora de desenvolupar la tasca educativa, així com els orígens de la pedagogia sistèmica basades en part, en les constel·lacions familiars entre d’altres.

També vam poder abordar algun cas real fent una pràctica on els participants van poder obtenir una idea sobra la importància d’aplicar la pedagogia sistèmica en la seva pràctica educativa.

Vam viure moments emotius, ja que la pedagogia sistèmica parla de les relacions i els vincles, i les persones participants van fer aportacions personals significatives que de ben segur van enriquir tot l’equip.

Les educadores van valorar positivament la formació, i des d’Elna també, sobretot per la seva implicació i aprofitament del mòdul. És sempre un plaer compartir aquest mòdul amb les mares de dia!

febr. 13, 2018 | Categoria: Elna | Comentaris: cap