Espais familiars, Acompanyament emocional en la criança

ESPAI FAMILIAR A LA BALDUFA

Aquest ha estat un curs atípic, però l’Espai Familiar ha obert les seves portes per acollir a les famílies que tenen un nadó entre 0 i 9 mesos a Vilanova i la Geltrú.

Un any més, l’equip de la Baldufa ha confiat en l’Associació ELNA per acompanyar a aquestes famílies a reconèixer i gestionar millor l’allau d’emocions que floreixen en aquest temps intens de criança, i com han expressat, per fer front també a les situacions canviants i a les pors que poden aparèixer a la vida.

Compartir i expressar-nos amb confiança, ens enforteix. Ens hem escoltat i hem reflexionat molt sobre les nostres necessitats, les decisions que prenem, el poder de la calma, com la coherència ens aporta pau i com la bona gestió de les nostres emocions ensenya també el camí als nostres fills i filles.

Un cop més, i aquest any amb un valor afegit, volem agrair la participació i la valentia a totes les famílies i a les professionals de la Baldufa que han viscut amb nosaltres aquestes vuit sessions i han compartit llurs experiències amb les quals ens hem nodrit totes i tots.

jul. 11, 2021 | Categoria: Elna, General | Comentaris: cap

En col.laboració: