NOU CATÀLEG CURS 2021-22

Des de l’Associació ELNA, volem felicitar a totes les persones que han fet possible que les escoles hagin seguit obertes aquest any tan excepcional.

Les nostres educadores han estat presents en molts centres educatius i realment només tenim paraules d’agraïment per haver fet possible que s’hagin mantingut oberts seguint ficant al centre als i les alumnes.

I ja estem tancant el curs i preparant el següent, amb l’experiència del ja viscut, amb una mica menys d’incertesa i amb les mateixes o més ganes i il·lusió de sempre. I és que l’actual situació ha ficat damunt la taula la gran necessitat de l’educació emocional en el marc educatiu com eina de prevenció tant de la salut mental com de l’assetjament o conductes discriminatòries.

I en aquesta línia seguim des de l’Associació ELNA, oferint un programa sobre Educació Emocional Sistèmica a tota la comunitat educativa per brindar eines i experiències a totes que contribueixin a un món millor.

Us presentem el nou catàleg del curs 2021-22 i els nostres programes, on veureu formacions i tallers per a mestres, alumnes i famílies.
Com a novetat tenim el programa integral on inclou a tota la comunitat educativa, una proposta realment transformadora i la formació en salut mental per a joves.

Seguim aquí, al vostre costat des de fa 10 anys, caminant junts cap a un món més equitatiu.

jul. 06, 2021 | Categoria: Elna, General | Comentaris: cap

En col.laboració: