SALUT EMOCIONAL JOVE, C.Comarcal Garraf

L’any 2020 el Servei de Joventut del Consell Comarcal del Garraf va realitzar un estudi sobre la salut emocional de les persones joves del Garraf, al qual van participar més de 600 joves d’entre12 a 19 anys.

Un cop analitzats els resultats i la bateria d’accions que proposava l’estudi, els serveis de Joventutdels municipis del Garraf i del Consell Comarcal proposen un projecte formatiu d’abast comarcal adreçat al col·lectiu jove d’entre 15 i 19 anys d’edat i gestionat des del Servei Comarcal deJoventut.

Totes aquestes propostes ens han estat adjudicades a l’ Associació ELNA-Eduquem La NostraAutoestima-
L’Associació ELNA som una entitat que acompanya i facilita l’evolució de lestransformacions personals i grupals en l’educació socioemocional amb valors a tota la comunitateducativa.

Treballem sobretot a la comarca del Garraf des de fa més de 10 anys i hem portat l’educació emocional als centres educatius. Hi hem anat en horari lectiu per a l’alumnat des del 3 als 18 anys. Això vol dir que, allà on hem estat,  tots els infants i adolescents s’han pogut beneficiar del nostre acompanyament emocional. També fem formacions a docents, a personal no docent dels centres. I també a les famílies. Des d’una mirada sistèmica, perquè coneixem la importància d’acompanyar els adults que estan en contacte amb infants i joves.

PROGRAMA SALUT EMOCIONAL JOVE GARRAF

El programa està format per 3 blocs:

1. Tallers de gestió emocional per a alumnes de 1r de Batxillerat de tots els centres educatius públics o concertats de la comarca.
  2. Projecte Pilot Servei Comunitari per alumnes de 3r i 4rt d’ESO.
  3. Formació en l’abordatge sòcio-emocional per a docents de 3r-4t d’ESO

Per més informació clica aquí a la web de Joventut del Consell Comarcal del Garraf

oct. 14, 2021 | Categoria: Elna, General | Comentaris: cap

En col.laboració: