Vols col.laborar?

T’oferim la possibilitat de participar en el dia a dia de l’associació:

• Fes-te voluntari de la nostra associació.
  • Treballa amb nosaltres. Tenim cursos de formació a mida per formar part de la nostra borsa de treball.
  • També pots col.laborar realitzant una aportació. Omplint el nostre formulari (pdf).

retrato

ELNA és una associació sense ànim de lucre.  Portem més de quatre anys difonent, presentant i oferint la nostra tasca per assolir els nostres objectius que exposem en aquesta web. Per continuar aquest servei que per nosaltres és tant necessari i útil a la societat i per la bona resposta que estem obtenint dels diferents usuaris que estan gaudint dels nostres tallers i activitats diverses, necessitem suport a diferents nivells, i un de primordial és l’econòmic, ja que darrera de tota aquesta tasca hi ha molta feina, entre d’altres com:

• Gestió: contacte i reunions amb escoles, Ampas, centres oberts, administracions.
  • Difusió: informació i actualització a través de diversos canals, com la nostra pàgina web, xarxes socials, etc… a fi que les persones interessades en la feina que fem puguin estar al dia i tinguin un bon coneixement del nostre desenvolupament com a associació.
  • Compra de material divers per dur a terme les sessions que oferim.

Un gran volum de feina que no podem cobrir amb les quotes molt assequibles que rebem dels nostres tallers.

Pots col·laborar de dues maneres:

• Quota soci/sòcia. (omplint el nostre formulari).
  • Modalitat de pagament únic.

Envians un correu electrònic a:  info@associacioelna.cat i t’informem.

Catàleg ELNA

Clic aquí per descarregar-ho